ଜଉନ ଏବଂ ଅଶ୍ଳୀଳତା ସହିତ ଏତେ ମାତ୍ରାରେ ଅବସାଦଗ୍ରସ୍ତ ଦେଶ ପାଇଁ, ବିଦ୍ୟାଳୟରେ ଯଉନ ଶିକ୍ଷା କାହିଁକି ନିଷେଧ? ଭାରତ କାମାସୁତ୍ରାର ଦେଶ ବୋଲି ବିବେଚନା କରାଯାଏ, ତେବେ ଭାରତୀୟ ଅଭିଭାବକ ଏବଂ ଶିକ୍ଷକମାନେ ପିଲାମାନଙ୍କ ସହ ଖୋଲାଖୋଲି ଭାବରେ କଥାବାର୍ତ୍ତା କରିବାକୁ କାହିଁକି ଲଜ୍ଜିତ ହୁଅନ୍ତି? ଯଦି ବିଦ୍ୟାଳୟ ପାଠ୍ୟକ୍ରମରେ ଜୀବବିଜ୍ଞାନ ଏକ ବିଷୟ, ତେବେ ପ୍ରଜନନ ଅଧ୍ୟାୟକୁ ସହଜରେ ଅଣଦେଖା କରାଯାଏ ଏବଂ କେବେ ସଠିକ୍ ଭାବରେ ଶିକ୍ଷା ଦିଆଯାଏ ନାହିଁ? OMG 2 ଏହି ଯୁକ୍ତିଗୁଡ଼ିକୁ ଏକ ଉଦାର ହାସ୍ୟର ସହିତ ଉପସ୍ଥାପନ କରେ ଯାହା ଫିଲ୍ମକୁ ପ୍ରଚାର ଜୋନରେ ପ୍ରବେଶ କରିବାକୁ ଦିଏ ନାହିଁ ଏବଂ ଏହାକୁ ଅତ୍ୟନ୍ତ ଚିତ୍ତାକର୍ଷକ ରଖେ | ନିର୍ଦ୍ଦେଶକ-ଲେଖକ ଅମିତ ରାୟ ଯଉନ ଶିକ୍ଷା ବିଷୟକୁ ଅତି ନିଷ୍ଠୁର କିମ୍ବା ଅଶ୍ଳୀଳ ନକରି ସ୍ପର୍ଶ କରିଛନ୍ତି |
ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର କଣ୍ଟି ଶରଣ ମୁଦଗାଲ (ପଙ୍କଜ ତ୍ରିପାଠୀ) ଯିଏ ଏକ ମନ୍ଦିର ନିକଟରେ ପୂଜା ଦୋକାନ ଚଳାନ୍ତି ଏବଂ ମହକଲ (ଭଗବାନ ଶିବ) ଙ୍କ ଜଣେ ଭକ୍ତ, ଜଣେ ଯତ୍ନଶୀଳ ସ୍ୱାମୀ, ଦୁଇଜଣ ଏବଂ ଜଣେ ଭଲ, ଏବଂ ସାଧାରଣତ ଦୟାଳୁ ବ୍ୟକ୍ତି ଅଟନ୍ତି | ତାଙ୍କ ଜୀବନ ଓଲଟପାଲଟ ହୋଇଯାଏ ଯେତେବେଳେ ତାଙ୍କ ପୁଅ ବିବେକ (ଅରୁଶ ଭର୍ମା) ଅତ୍ୟଧିକ ମସ୍ତବର୍ଭେସନ୍ ('ସେଲଫି' ଭାବରେ ସ୍ଲାଙ୍ଗି) କାରଣରୁ କ୍ଲାନ୍ତ ହେତୁ ଡାକ୍ତରଖାନାରେ ଭର୍ତ୍ତି ହୋଇଥିଲେ, ଏବଂ ଅଶ୍ଳୀଳ ତଥା ଅଶ୍ଳୀଳ ଆଚରଣ ବାହାନା କରି ସ୍କୁଲରୁ ରୁଚି ହୋଇଯାଇଥିଲେ। ସ୍କୁଲ ଟଏଲେଟରେ ତାଙ୍କର ଏହି କାର୍ଯ୍ୟ କରୁଥିବା ଭିଡିଓ ଇଣ୍ଟରନେଟରେ ପ୍ରସାରିତ ହୋଇଛି |
ତାଙ୍କ ପରିବାରକୁ ବଞ୍ଚିତ ନକରିବା ପାଇଁ କାଣ୍ଟି ତାଙ୍କ ପରିବାର ସହିତ ପଳାୟନ କରିବାକୁ ନିଷ୍ପତ୍ତି ନେଇଥାଏ, ଏବଂ ଯେତେବେଳେ ସେ ଭଗବାନଙ୍କ ଦୂତ (ଅକ୍ଷୟ କୁମାର) ତାଙ୍କୁ ମାର୍ଗଦର୍ଶନ କରିବା ପାଇଁ ଏବଂ ତାଙ୍କ ପୁଅ ପାଇଁ ଲଢିବା ପାଇଁ ଏକ ଧାର୍ମିକ ପଥରେ ପ୍ରବେଶ କରିବା ପାଇଁ ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତି | ତାଙ୍କ ପୁଅ ପ୍ରକୃତରେ ଭୁଲ ତଥ୍ୟ ଏବଂ ଭ୍ରମର ଶିକାର ହୋଇଥିବା ହୃଦୟଙ୍ଗମ କରିବା ପରେ କାଣ୍ଟି ଏହି ମାମଲାକୁ ନିଜ ହାତକୁ ନେଇ ସ୍କୁଲ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କୁ ବାବୁ, ଯ sex ନ ଚିକିତ୍ସକ, ଜଣେ ଡାକ୍ତର ଏବଂ ରସାୟନ ବିଜ୍ଞାନୀଙ୍କ ସହ ବିବେକଙ୍କୁ ସଚେତନ କରାଇଥିଲେ। ଯଉନ ଇଚ୍ଛା | ସେଠାରେ ସେ ଜଣେ ଇଂରାଜୀ ଭାଷାଭାଷୀ କାମିନୀ ମହେଶ୍ୱରୀ (ୟାମି ଗୌତମ) ଙ୍କ ବିରୋଧରେ ମାମଲା ରୁଜୁ କରିଛନ୍ତି ଏବଂ ଦୁଇଜଣ ବିଚାରପତି ପୁରୁଷୋତ୍ତମ ନାଗ (ପାଭନ୍ ମଲହୋତ୍ରା) ଙ୍କ ସମ୍ମୁଖରେ ନିଜର ଯୁକ୍ତି ଉପସ୍ଥାପନ କରିଛନ୍ତି।
ଅମିତ ରାୟଙ୍କ ଗୁପ୍ତ ତଥାପି ସମ୍ବେଦନଶୀଳ ଲେଖା ହେଉଛି ଚଳଚ୍ଚିତ୍ରର ତାରକା ଯାହା ଏକ ସାମାଜିକ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ କାହାଣୀକୁ ଅଧିକ ପ୍ରଭାବଶାଳୀ କରିଥାଏ | ସେ ଏକ ସ୍ପେଡ୍, ସ୍ପେଡ୍ ବୋଲି ଡାକିବାରେ ଦ୍ୱିଧା କରନ୍ତି ନାହିଁ | ଉଦାହରଣ ସ୍ୱରୂପ, ଚଳଚ୍ଚିତ୍ରଟି ଏକ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ପ୍ରଶ୍ନ ଉଠାଏ ଯେ ଲୋକମାନେ କାହିଁକି ଲିଙ୍ଗ ଏବଂ ଯୋନୀକୁ ଲିଙ୍ଗ ଏବଂ ଯୋନୀ ବୋଲି ଡାକନ୍ତି ନାହିଁ, ଏବଂ ଏହା ବଦଳରେ ସ୍ଲାଙ୍ଗ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତି କିମ୍ବା ସେମାନଙ୍କୁ ନାମ ଦିଅନ୍ତି ନାହିଁ? ଗୋଟିଏ ଦୃଶ୍ୟରେ, ଯେତେବେଳେ ତ୍ରିପାଠୀ ବିଦ୍ୟାଳୟଗୁଡିକ କିପରି ଯଉନ ଶିକ୍ଷା ପ୍ରଦାନ କରିବେ ତାହା ଦେଖାଇବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରୁଛନ୍ତି, ସେତେବେଳେ ସେ ଲିଙ୍ଗକୁ 'ଲିଙ୍ଗ' ଏବଂ ଯୋନୀକୁ 'ଷ୍ଟ୍ରି କି ୟୋନି' ବୋଲି କହିଛନ୍ତି ଏବଂ କୌଣସି ସମୟରେ ଏହା ଶୁଣିବା ଅସହଜ ମନେ ହୁଏ ନାହିଁ |
ଶାରୀରିକ ଅନ୍ତରଙ୍ଗତାକୁ ନେଇ ଆରାମଦାୟକ ଆଲୋଚନା କରିବା ସମୟରେ OMG 2 ହେଉଛି ଭାରତୀୟ ପିତାମାତା ଏବଂ ପିଲାମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ବ୍ୟବଧାନ ହ୍ରାସ କରିବାକୁ ଏକ ଆନ୍ତରିକ ପ୍ରୟାସ | ଚଳଚ୍ଚିତ୍ରଟି ପ୍ରଗତିଶୀଳ ଦୃଷ୍ଟିକୋଣ ଏହାର ଚରିତ୍ର ମାଧ୍ୟମରେ ଦେଖାଇବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରେ, ଏବଂ କିଛି ଚିନ୍ତାଧାରା ରେଖା ସହିତ ଏହା ଏକ ସ୍ଥାୟୀ ପ୍ରଭାବ ଛାଡିଥାଏ |
ଆହୁରି ମଧ୍ୟ, ମୋତେ ଭଲ ଲାଗିଲା ଯେ ରାୟ ଅତ୍ୟଧିକ ସବପ୍ଲଟ୍ ଉପସ୍ଥାପନ କରିନାହାଁନ୍ତି, ଏବଂ ସେ ଯଉନ ଶିକ୍ଷାର ଗୁରୁତ୍ୱକୁ ଆଲୋକିତ କରିବା ଉପରେ ଧ୍ୟାନ ରଖିଛନ୍ତି |
ଏହାର ସ୍କ୍ରିପ୍ଟ ବ୍ୟତୀତ, OMG 2 ପଙ୍କଜ ତ୍ରିପାଠୀଙ୍କର ଅଟେ, ଏବଂ ସେ ଏହି ଚଳଚ୍ଚିତ୍ରକୁ ନିଜ କାନ୍ଧରେ ଅତି ସହଜରେ ବହନ କରନ୍ତି | ଅବଶ୍ୟ ଅକ୍ଷୟ କୁମାରଙ୍କ ବିସ୍ତାରିତ କ୍ୟାମୋରେ ସମର୍ଥ ସମର୍ଥନ ଅଛି, କିନ୍ତୁ ଅନସ୍କ୍ରିନ ଦେଖିବା ପାଇଁ ତ୍ରିପାଠୀ ଆନନ୍ଦିତ | ପ୍ରତ୍ୟେକ ଶବ୍ଦରୁ ସେ କରିଥିବା ପ୍ରତ୍ୟେକ ଅଙ୍ଗଭଙ୍ଗୀ ସହିତ କଥାବାର୍ତ୍ତା କରନ୍ତି, ଏହା ଏତେ ନ୍ୟୁନାନ୍ସ ଏବଂ ଭଲ ପ୍ରଦର୍ଶନ କରାଯାଇଛି ଯେ ଏହା କରତାଳି ଦେଇଥାଏ | ଭାଷା ଉପରେ ତାଙ୍କର ଆଦେଶ ତୁଳନାତ୍ମକ ନୁହେଁ, ଯଦିଓ ବେଳେବେଳେ, ଶୁଦ୍ଧ ହିନ୍ଦୀ ସଂଳାପଗୁଡ଼ିକ ପରିଚାଳନା କରିବାକୁ ଟିକେ ଅଧିକ ପାଇଥାଏ | କିନ୍ତୁ, ସେ ସେମାନଙ୍କୁ ସରଳ ହିନ୍ଦୀରେ ଅନୁବାଦ କରିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରନ୍ତି, ଏବଂ ଜିନିଷଗୁଡ଼ିକ ପୁଣିଥରେ ଫେରି ଆସେ |
ୟାମି ଯେପରି ବିପଦପୂର୍ଣ୍ଣ ଅଭିଯୁକ୍ତ ଭାବରେ ଏକ ଦୃଶ୍ୟ ପ୍ରଦର୍ଶନ ପ୍ରଦାନ କରନ୍ତି ଏବଂ କୋର୍ଟ ରୁମ ଦୃଶ୍ୟରେ ନିଜର ସ୍ଥିତି ରଖନ୍ତି | ଭଗବାନଙ୍କ ଦୂତ ଭାବରେ ଅକ୍ଷୟ (ସେ ପୂର୍ବରୁ ଭଗବାନ ଶିବଙ୍କୁ ଖେଳିବାକୁ ଯାଉଥିଲେ କିନ୍ତୁ ସିବିଏଫସି ସଂଶୋଧନ ପରେ ତାଙ୍କ ଚରିତ୍ରକୁ ଟ୍ୱିକ୍ କରାଯାଇଥିଲା) କେବଳ ଚମତ୍କାର | ସେହି ଡେଡଲକ୍, ଇଶ୍ୱରଙ୍କ ପରି ହସ ଏବଂ ହାରାମ ପ୍ୟାଣ୍ଟ ସହିତ ସେ ଏକ ଇଶ୍ୱରୀୟ 'ସଗ୍' ବହନ କରନ୍ତି | ଏକ ଶିବରାତ୍ରୀ ଦୃଶ୍ୟକୁ ଦର୍ଶାଉଥିବା ପ୍ରି-ଇଣ୍ଟରଭାଲ୍ କ୍ରମରେ କୁମାର ଏକ ଟାଣ୍ଡାଭ୍ କରିଛନ୍ତି ଯାହାକୁ ହାତଛଡା କରାଯିବ ନାହିଁ ଏବଂ ଏହା କେବଳ ଯାଦୁକର | ମୁଁ ଏହି କଥାକୁ ଭଲପାଏ ଯେ ତାର ଷ୍ଟାର୍ ପାୱାର୍ ଏବଂ ଦୃଶ୍ୟ ପରଦା ଉପସ୍ଥିତି ସତ୍ତ୍ କୁମାର ତ୍ରିପାଠୀଙ୍କୁ ଥରେ ଛାଇ ଦେଇନାହାଁନ୍ତି, ବରଂ ସେ ତାଙ୍କ ଦୃଶ୍ୟକୁ ବଚାଇ ଦିଅନ୍ତି ଏବଂ ତାଙ୍କୁ ଚମକାଇବାକୁ ଦିଅନ୍ତି |
OMG ଫ୍ରାଞ୍ଚାଇଜ୍କୁ ଆଗକୁ ନେବା, ଏହି ସର୍ବଶେଷ ଅଫର୍ ହେଉଛି ଏକ ନୂତନ କାହାଣୀ, ଯଦିଓ ପ୍ରଥମ ଭାଗର କିଛି ସାଧାରଣତା ସହିତ | ଉଦାହରଣ ସ୍ .ରୁପ, ଇଶ୍ୱରୀୟ ହସ୍ତକ୍ଷେପ ଯାହା ଜଣେ ଭକ୍ତଙ୍କୁ ନିଜର ଅଧିକାର, କୋର୍ଟ ରୁମ୍ ସେଟଅପ୍, କ୍ଲାଇମାକ୍ସ ପୂର୍ବରୁ ହସ୍ପିଟାଲ୍ କ୍ରମ ଏବଂ ନାୟକଙ୍କୁ ବୁଝିବାରେ ବହିର ମହତ୍ତ୍ ବୁଝାଏ ଯେ ସମସ୍ତ ଉତ୍ତର ପୂର୍ବରୁ ଲେଖାଯାଇଥିବା ସାହିତ୍ୟରେ ଅଛି ଶତାବ୍ଦୀ ପୂର୍ବରୁ |